senaste tiden

Nu har jag missat några dagar, men ska försöka uppdatera så gott det går...

I torsdags var det iaf min sista kurs-dag med skriftligt prov, kändes nästan som att man gick i skolan igen. Fick GODKÄNT och diplom, wiie. Åkte direkt hem till Johanna med familj och fikade innan alla tjejerna kom och då vandrade vi ner till Blomsterhuset för lite shopping. Det måste nog vara en av mina favorit-butiker, dom har så mycket fint så man bara dööör och just i torsdags var det 25% på ALLT.

Äntligen har vi fått upp en hylla ovanför soffan och allt som står på den (förutom bokstaven K) fick jag med mig hem från Bolle (även dom 3 små fjärillarna på väggen). 




Fint va?! :)

Igår fredag var jag och Jimmy iväg på ÖLPROVNING med bästa vännerna och Gourmand. Vi var på Oceanbryggeriet och fick följa med i tillverkningen samt provsmaka de olika sorterna. Till detta serverades även riktigt god mat. Jag är mållös, detta var helt klart sina 450:-

Idag vaknade jag upp i mitt gamla rum hemma hos föräldrarna. Igår hade nämligen Alissa fått feber medans vi var på ölprovning och därför bestämde jag mig för att sova med Alissa. Är man sjuk vill man vara med mamma. Jimmy fick sova ensam, och imorse åkte han och grannen iväg tidigt ner till Tyskland, gissa vad dom skulle göra, hihi. Han kommer nog innanför dörren nu när som helst.
Jag och Alissa har spenderat dagen hemma hos mormor och morfar, vi har ätit gott, kollat på SATC2 och dessutom träffat min farmor och farfar som var på besök.

Imorgon väntar det nya äventyr för min del. Jag och Elin ska ner till Halland ;)
Alissa får mysa med pappa IBBY ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback