Min hemma-snickare!

Tittade nyss tillbaka i arkivet och läste att "Jimmy håller på med ett hemligt projekt" som jag såklart lovade att visa i bilder när det var klart. Nu är det klart och har varit det ett tag, hihi.

Jag bad Jimpa bygga ihop ett sko-ställ till mig som vi kan ha i garderoben. Han fick en bild i huvudet, måttade och åkte sedan ner till Byggmax och handlade material. Några timmar senare var det klart och här är resultatet...




Spegeln har åkt upp och här om dagen var jag nere på IKEA och köpte en hållare för mina smycken.


Kommentarer
elin

tänk på att smyckerna kan färgas när de ligger där i, det är därför jag inte har mina smycken i min sån. Kram

2010-10-29   07:41:00    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback