Aygo

Förutom vagnen så sprang Jimmy och köpte sig en ny bil i måndags oxå. I söndags blev hans fyrhjuling såld och i måndags lades handpenningen på nya "bilen-till-jobbet". Ja, för den enda gången den bilen kommer rulla är när jag eller Jimpa ska till jobbet, så liten är den. Tråkigt att fyrhjulingen är borta, men glad för Jimmys skull som har tak över huvudet alla regniga dagar framöver.


Eftersom Jimpavimpa jobbar på Toyota var valet av bil-märke inte så svårt att lista ut, haha.
Igår fick jag provköra för första gången och det var över förväntan, trodde den skulle kännas mindre och plastigare än vad den var. Tummen upp från mig! :)


Och här står dom, min pärla och nytillskottet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback