CANON EOS 550D

Inte nog med ny vagn och bil på samma dag så flyttade det ytterligare in en ny medlem i familjen. Strax efter att Alissa föddes köpte jag min första systemkamera, en Sony A300. Men efter att objektivet gick sönder för ett tag sedan och jag fått låna mina föräldrars har jag verkligen fått upp ögonen för Canon. WOW, vilken skillnad från min. Nu när jag dessutom fick en köpare på min Sony så tvekade jag inte en sekund att köpa mig en egen Canon. Det blev en EOS 550D då den kändes lite bättre än 600D som jag valde emellan. Åhh, jag är i kamerahimlen!!! :)


Det var inte illa med inköp på en och samma dag, men som jag skrev så rullar pengarna. Det är kasst att låta dom ligga på banken och ruttna, eller hur?! Man lever juh trotts allt bara en gång!

FOTO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback