Lediga torsdag!

God dag!
Jag har hunnit med att lämna lisfis på dagis, ett BM besök och dessutom underbar färsk frulle med mamma. Nu slutar strax Jimmy jobbet och då ska vi passa på att handla och eventuellt leta efter nya skor till Alissa. Lite senare kan det hända att jag och Terra åker till Frölunda Torg, kanske kanske! :)

BM-besöket idag gick bra och för trettioelfte gången fick jag ta hundraåttionio olika blodprover. Jag måste nog vara helt TOM på blod vid det här laget, inte konstigt att jag inte har bra värden, haha. Men idag var hon faktiskt nöjd med mitt HB på 93. Dock tycker hon att jag ska gå ner och jobba 50% tills att jag slutar helt. Men jag känner att jag ska försöka ett tag till, vill inte riktigt bli fri än. När jag väl blir ledig så kommer rastlösheten tyvärr, en höst utan att ha något och göra. Det enda jag har planerat in är att Fia ska lära mig att baka och att jag ska läsa lite böcker, det ni. Någon som har lite tips på vad man kan göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback