Tungt på jobbet!

Idag stack jag hem lite tidigare, man får passa på när det finns möjlighet eftersom det nu börjar bli riktigt tungt. Jag låter dom andra få jobba och göra så mycket som möjligt medans jag själv håller mig till det enklare sakerna. Känns lite elakt, men jag hoppas att mina kära kollegor förstår att jag inte orkar eller kan på samma sätt längre. Det är fruktansvärt fysiskt ansträngade och jag blir anfådd av minsta lilla, lungorna börjar klämmas ihop och det är jobbigt att andas, bebis sparkar mycket mot revben och ibland gör det riktigt ont, huden känns som att den snart ska spricka och foglossningen kommer och går (men har som tur var mindre ont än när jag väntade Alissa). Inte tala om hur framtung man är och hur ont i ryggen man får. Ja listan kan göras lång, det är inte bara en stor mage som är i vägen liksom. Men snart är detta över och då är jag FIT for JOB igen! :)

Jobb 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback