Amma? (Del 2)

Ja, ni är ju en del som helt förstår hur jag känner. Förstår då inte varför vissa andra verkligen måste lägga sig i andras val här i livet. Finns det verkligen något rätt eller fel när det gäller amning?!

Nu ammar jag 1-3ggr/dag och det känns jättebra. Jag pumpar och han får i stort sett bara min mjölk. Det är så jag vill ha det och hur han blir matad spelar såklart mindre roll. Att Jimmy får ta del av matningen betyder väldigt mycket, och det gör även att jag kan åka iväg och göra saker på egen hand medans Jimpa är hemma med Adrian. Idag fick till och med Alissa mata sin lillebror, hihi.
Adrian 

Kommentarer
Anonym

Tycker du e helt underbar som tänker på min son Jimmy att han får vara del i att ge Adrian mat med och kännaa att han får de ansvaret med. Männen behöver få vara med mera från början.

Kramiz <3<3

2011-12-05   17:01:54  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback