Året 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Födde mitt andra barn och besökte Böda Sand.
 

Har du några nyårslöften?

Gå ner mina babykilon!!! :-)

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, många av dom! Babyboom ♥
 

Vilka länder besökte du?

Danmark, haha.

 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

25 November ♥

 

Vad var din största framgång 2011?

Har nog inte blivit så mycket av den varan...
 

Största misstaget?
Att sälja våran vita Avensis?! Åhh, vad jag saknar den bilen!


Bästa köpet?

Min vita iPhone 4 (förlossningspresent)
 

Vad spenderade du mest pengar på?

Inte var det kläder iaf, haha. Prylar till våran kommande Adrian och bilarna. 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Självklart! Mina fina barn och underbara man gör mig alltid glad. Plus helt fantastiska vänner som alltid finns där. Jag är så evigt tacksam och GLAD för det jag har!
 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Vill du ligga med mig dååå, om sanningen ska fram! 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och! Mycket känslor i år som i det stora hela gjort mig väldigt glad men samtidigt ledsen (behöver jag nämna att det har med graviditeten att göra?!)
 

Vad önskar du att du gjort mer?
---

 

Favoritprogram på TV? 

En unge i minuten!
 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Inget speciellt förutom besök av vänner och släkt.


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mamma-leggins och stora tröjor, haha.

 

Den bästa nya personen du träffade?
Adrian såklart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback