Julgran

Julgranen är på plats sedan en tid tillbaka och nu börjar även klapparna under den att fyllas på. Det mesta är redan klart och det känns så skööönt att slippa stressa med det där in i det sista (som jag vanligtvis brukar vara ganska duktig på).




Som ni ser kör vi på plast, väldigt tråkigt då en äkta är så mycket finare. MEN alla djur som en riktig gran tar med sig in avstår jag gärna och besväret att åka iväg och köpa en besparar vi oss gärna oxå. Därför är plast både smidigt och "rent".
Granpyntet är detsamma som förra året, mycket vitt. Men skulle helt klart kunna tänka mig lite röda kulor till nästa år. Även julklapparnas papper är viktigt. Under våran gran får det absolut INTE finnas några tomtar, omslagspapper med tomtar är nämligen det fulaste jag vet! Haha, jag är ganska löjlig med sånt, jag vet.


Kommentarer
Emma, mamma till Oliwer & Moa

kul info om dig att veta att du inte gillar tomtepapper :) Jag tycker det är så skönt när man vågar va ärlig :)

Vi kör på plastis vi med sen några år tillbaka. Barret kan jag va utan...hehe

2011-12-22   10:01:40    http://fantasiemma.blogg.se/
elin

Vilken fin plastgran! Var kommer den ifrån? God Jul!

2011-12-23   01:18:53  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback