Julklappar

På julaftons morgon hade vi lite familjemys i vardagsrummet och vi delade ut våra julklappar som låg under granen. Det är lika bra att sprida ut det lite under dagen så att lissen inte har hur mycket som helst att öppna enbart på kvällen.

Jag och Jimpa köpte i vanlig ordning finfina klappar till varandra. Det här året fick jag inte bara något jag har önskat mig utan dessutom verkligen behöver, nämligen regnstövlar. Äntligen slipper jag känna panik så fort man ska ut i regnet. Fick även världens finaste morgonrock från MQ.
Av mig fick Jimpa ett kort på barnen att ha på kontoret och skorta+tröja. Mycket uppskattat! :)

Alissa och Adrian fick som sagt väldigt mycket presenter. För Adis del var det kläder, speldosa, sängmobil, äkta får-matta från Gotland, pengar, filt och baby-leksaker.
Alissa fick oxå mycket fint att hänga i garderoben, en helt underbar morgonrock, tofflor, prinsess-klänning, pippi-hus + tillhörande möbler/dockor, filmer, böcker, hårspännen...och mycket mycket mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback