Våran alla ♥ dag

Vi börjar väl med gårdagen, ALLA ♥ DAG! Förväntade mig fina tulpaner när Jimpa kom hem, men nej nej...inga blommor här inte. Men helt lottlös blev jag inte utan fick istället vit choklad, hihi. Till kvällen kollade vi på Halv åtta hos mig (Seriöst, var DET avsnittet ett skämt eller?) Medans Alissa somnade på soffan. Till Familjen Annorlunda var maten klar, det blev rostbiff, potatis i ugnen, gorgonzola-sås och en GLAD sallad. MUMS vad gott det var och TACK älskade Jimmy för en helt underbar valentine-midddag ♥

Natten har varit sisådär, det blev några timmar utan sömn då Alissa inte mådde så bra. Nu under morgonen har hon varit väldigt ledsen och vad jag än gör är FEL, vad gör man då? Hon kan iof fortfarande vara trött och det kanske blir bättre efter hennes nap lite senare, vi får se.

Nu ska vi iaf titta på PIPPI (i vanlig ordning) haha.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback