After Work hos IDA!

Igår (fredag) var jag helt DÖD efter jobbet, även om det inte har blivit så många timmar den här veckan så tar det på krafterna att vara en arbetande mamma. Hem och hämta Alissa sedan göra sig fin inför kvällen. Då var det bestämt att göra god middag med bästa kollegorna, vi kan kalla det After work ;) När Jimmy kom hem vid 18 rullade jag iväg och mitt mål var en liten håla utanför Borås, hemma hos Ida. Vi hade en super kväll och det var verkligen jätte-trevligt!

Här kommer lite bilder...
















Linslusarna Ida och Karin blev det (som ni ser) en del oseriösa kort på, haha.

TACK tjejer för en FAB kväll, detta måste vi göra om!


Kommentarer
★Fam. Bus★

Hihi fantastiskt roliga kort! ASer fram emot min nästa supa-till kväll :) var länge sen nu! Hihi kram

2011-01-16   08:44:40    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback