New stuff!

Jag är dålig på att uppdatera nytt som flyttar in hos oss, men under min rundvandring igår fick jag klämt lite kort...


Nya golvlampan och TV:n på plats, bidde himla bra faktiskt!


Sängkläder från IKEA, helt bedårande fina!


Ny växt i både Alissa och gästrum och nu håller jag tummarna på att dom överlever i min ägo, haha.
Gunghästen är från när jag var liten.


Likaså ny växt i vardagsrummet samt uppsatta hyllor i köket.


"Kabelvinda" som pappa fick med sig hem, var aningen större än jag trodde men får stå på våran lilla kulle tillsvidare. Funderar på lite planteringar runtom eller något sånt. Flaskorna är vintage och hittades i Leif & Marinas gömmor. Vi fick även en "sockerlåda" som jag bara ÄLSKAR!



Årets utemöbler :)


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

åhhh ni har det så fint!!!!

2011-06-29   21:39:20    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback