110312

Hej mitt i helgen!
Det är lördag och solen håller sig frånvarande. Men tankarna riktar jag mot våren och idag inhandlades en militär grön vår jacka av märket Saint Tropez på Design Only. Den var tydligen poppis och jag raffade åt mig den sista i storlek S, jihoo! Anledningen till en sväng in till el stada var för att Jimmy ville ha sig ett nytt halsband, och det fick han oxå. Den enda som blev lottlös var Alissa, vanligtvis brukar det vara tvärtom.




Efter ett härligt GBG besök åkte vi hem till min kära farfar som igår fyllde 75. Det bjöds på smörgåstårta och efter det en saftig frukt-tårta, himla smarrigt!
Kort och gott har vi haft en helt FAB lördag än så länge och nu väntar lite städning här hemma, sedan gosar vi ner oss i soffan framför mello-finalen.

Uppdatering!
Jag somnade som en gris under mello och missade vem som vann. Men av det man kan läsa på fejjan verkar det som att Erik tog hem vinsten. Han är bra och nummret var en riktig SHOW, me like! Hoppas det går bra i Eurovision :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback