Victorias secret

Det har blivit lite dåligt på blogg-fronten, jag vet. Men det senaste har det känts som att dagarna inte går ihop, jag hinner liksom inte med. Lite vardagslyx hade passat bra just nu, en massage och jag är på G igen?! Maby baby!

I måndags åkte mamma och pappa till Thailand och i tisdags kom Tessan hem från NYC. Där spenderade hon en vecka med Karin och själva syftet med resan var att få se Bon Jovi på Madison :)
Jag beställde converse till både mig och Alissa men det gick tydligen inte att få tag på. Istället fick jag en liten överaskning från Victorias Secret...



Super-sköna underkläder och en väl doftande parfym i en helt underbar flaska, just LOVE it!
 
TACK SYRRAN!


Kommentarer
erica

langtar efter mitt lilla troll! har kopt prinsessklader till lisen hon kommer att bli sa fin

2011-03-11   04:11:22  
Dominiczahra

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-11-04   14:34:30    http://dominiczahra.blogfeaturing.com
Dominiczahra

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-11-04   14:34:40    http://dominiczahra.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback