Dagens planer

Idag var vi uppe tidigt, redan 08.15 stod frukosten framdukad i form av amerikanska pannkakor, banan och sirap. Men redan efter frullen kände jag mig trött och fick gå och lägga mig igen. Alissa som är väldigt "mammig" lämnade inte mig ifred utan det var istället Jimmy som fick lugn och ro, haha. Nu har dom iaf åkt iväg en sväng för att hämta hem våran dammsugare som har varit inne på lagning i några veckor (tur att jag köpte oss en garage-dammsugare i somras som vi nu har haft under tiden), sedan ska dom vidare och köpa en handsfree till ajfönen. Så äntligen ska jag få vila en stund!!! Annars ser dagens planer ut som följer, STÄDA, STÄDA, STÄDA. Är så nervös att bebben ska komma snart så jag måste passa på och hålla det rent medans Jimmy är hemma och kan hjälpa till.

Nää, nu sängen!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

då har vi samma känsla. Måste städa städa!!! VIll inte stå där med skägget i brevlådan och ha skitet hemma.

Fått för mig jag ska gå över massa, men är ändå orolig den kommer när som.

2011-11-05   15:15:48    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback