My day!

Vilken härlig dag jag fick igår, shopping på förmiddagen och kalas med nära framåt kvällen. Super-födelsedag på alla vis!


Åkpåse från 7 A.M. Den fick jag bebisen av mormor. Jag som trodde att det var min födelsedag...haha! ;)

Av mig själv till bebben blev det söta små I ♥ DAD/MUM strumpor från H&M och en vit LINDBERG mössa från babyproffsen.
Till mig själv (för en gång skull) blev det leo-boxer från GT, grr!

Under kalaset fick jag fina blommor, choklad, triss lotter (som jag vann på) och pengar. Jimmy gav mig som sagt presenter redan i söndags och det var en sjal från Ester Elenora och örhängen från Mark Jacobs.

TACK för alla fina gratulationer och presenter! ♥ 


Kommentarer
✫Familjen Bus✫

Åååh så fin den var!

hihi märkligt, nu när man åldras o har barn, -då får man fan inget själv utan de går till ugnarna :) hihi



kram kram

2011-10-02   04:42:45    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback