Bolle-besök

Då var dagens vila avklarad, jag STENSOV mellan 10.30-13.30, haha. En blandning av väder och graviditet gör mig tydligen väldigt trött.

Igår fick jag däremot ingen vila, jag och syster åkte nämligen på äventyr ända till Bollebygd. Hälsade på Johanna och lilla KID. På Johanna kan man knappast tro att hon nyss har fött barn, hon ser alltid strålande ut och lilla sötnosen var bara så bedårande. Det blev lite fika och sedan såklart lite shopping på blomsterhuset.




Skylten med texten "Behind every successfull man stands a surprised wife" är bara så fin och den fick jag av Johanna. Det roliga är att när hon packade in den trodde jag att hon skulle ha den själv såklart och sa till Tessan att "åhhh jag vill också ha en sådan, jag kanske ska köpa en iaf" HAHA! Tack finaste Johanna!

Det jag köpte på underbara Blomsterhuset var brickan på byrån i hallen, växten med pärlor och krukan till orkidén.


Kommentarer
Johanna (Liv och Kids mamma)

åhhhh det blev ju jättefint med brickan och krukan passa ju kanonbra till orkideen... snyggt snyggt! Skylten passade bra där med.. Ska också skaffa mig en sån en annan gång men denna gången var den till dig. Tusen tack för de fina kläderna Kid fick å de trevliga besöket. Men nu vill jag ha en inbjudan till er i nästa vecka kanske!? ;) kram på er!

2011-09-22   21:33:15  
Johanna (Liv och Kids mamma)

åhhhh det blev ju jättefint med brickan och krukan passa ju kanonbra till orkideen... snyggt snyggt! Skylten passade bra där med.. Ska också skaffa mig en sån en annan gång men denna gången var den till dig. Tusen tack för de fina kläderna Kid fick å de trevliga besöket. Men nu vill jag ha en inbjudan till er i nästa vecka kanske!? ;) kram på er!

2011-09-22   21:33:35  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback