Ett riktigt klipp

Vad var det jag sa?! Tar jag fram saxen så blir det bara katastrof. Jag kunde inte hålla mig i lördags och klippte liiite lugg, liiite på topparna och vipps så såg det ännu värre ut än innan. Varför kunde jag inte bara låta bli! Alla ni frisörer där ute, vilket fantastiskt svårt yrke ni har. Det är verkligen en talang att kunna frisera!

Fick tips om att ta Alissa till en riktig barnfrisör, där man kan sitta i en bil och bli klippt. Tanken var att hitta en sådan nu i veckan, men Jimpa hann före. Igår när dom var iväg på Lek&Bus -landet så lyckades Jimmy få henne och klippa sig hos frisören dom har där. Så nu var det problemet löst, dock ser hon ut som en pojke i sin nya frisyr, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback