Nytt i garderoben

Igår lämnade jag av barnen hos sin mormor och åkte till Allum. På jakt efter en present (i sista minut) till min älskling som fyller 27 år idag. Ja, hur lätt är det då?! Han har ju allt och det han vill ha/behöver åker han och köper. Därför hade jag stora problem med att hitta något fint igår. Istället kom jag hem med en klänning/tunika och örhängen till mig och vind-byxor/jacka till Alissa.
Jimmy får väl en kram när han kommer hem...eller så funderar jag lite till och så får han en present i efterhand.



McKinley täck-byxor och jacka i storlek 110, så där har hon att växa i. Hennes röd/svarta liknande dräkt från Everest fick hon i 1 års present och är nu för liten. Den har hon använt flitigt och har passat perfekt för utelek vår och höst.
Den marinblå (vårens färg) klänningen är från Vila och Miss Dee örhängen från Pondus (där dom nu har halva priset på allt i butiken tor-sön).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback