Today

Åter tillbaka till mammaledigheten efter en helg på Landvetter. Tiden går verkligen fort och tänka sig att det redan är två månader sedan idag (kl 00.00) som jag fick min första värk...

Jag var en sväng på Plantagen tidigare idag, skulle ha nya blommor i barnens rum och även ett nytt Yanke Candle. Men hittade jag något?! NEJ! Så istället fick en söt liten griffeltavla följa med hem som jag tänkte ha veckans meny på i köket. Måste bara ha kritor, var finns det att köpa?
Annars så har den här dagen mest bestått av att sova för mig och lille A. Men nu ska jag rycka upp mig och handskas med berget av disk, lite senare är det handboll som gäller.

Hoppas ni får en trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback