Dagens plan!

God morgon! Här försov sig mannen idag och vi andra fick oss en rejäl sovmorgon. Dagens schema är tomt, men har en del jobb inne på kontoret (datarummet). Har en hög med papper som ska sorteras och in i pärmar, mappar som ska rensas på datorn och allmänt bara städa därinne. Skulle vilja visa er kaoset, men vägrar lägga upp så hemska bilder här, haha. Det är iaf något jag kanske borde fixa med idag. Vädret ser ju inte så spännande ut, så hemmamys är det nog som gäller.
 
Nu ska jag ta hand om mina barn. För jag har väl nämnt att Adrian kryper runt hela huset, ställer sig upp och river ner allt han kommer åt? Han har även lärt sig att sätta sig upp från liggande/krypande ställning. Nu går det verkligen undan och det gäller att ha ögonen med sig.
 
Ska se vad jag hinner med, men ska försöka lägga in lite fler bilder på Tessan, mitt nya köp och en ny väggdekor i vardagsrummet lite senare. Kika in då vettja ;-)
 
KRAM!
Trackback