Får jag öva på dig?

Ytterligare ett kort på Thérese.
 
Eftersom jag nu försöker lära mig att använda mitt fasta objektiv (utan zoom) så bra som möjligt blir det mycket av den här sortens kort. MEN jag behöver öva, mycket! Det tar tid för mig att fota, inställningarna ska vara rätt, fokuseringen i ögonen (och inte på näsan som det så lätt blir), m.m.
 
Därför undrar jag om det finns någon i närheten som är intresserad av att stå "modell"?
 
Krav;
Du är vuxen, fotar alltså inga barn.
Fotograferingen sker utomhus (vid fint väder) hos mig.
Som tack behandlar och framkallar jag 1-2 kort, 10*15 cm.
 
Kontakta mig på;
FOTO 

Kommentarer
Emma

synd jag bor så långt bort ;(

Svar: Ja, vi som bodde så nära bor nu hur långt som helst ifrån varandra, attans! ;-)
Jessica

2012-07-17   22:38:40    http://www.fantasiemma.blogg.se
jenny

Jag vill gumman..behöver få några bra kort på mig..fast bara du kan vrida linsen så jag ser smal ut haha

Svar: Haha, ska nog inte behövas eftersom du redan är smal. Men jag fotar jättegärna dig Jenny :-)
Jessica

2012-07-18   20:11:01  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback