Jofama by Kenza

Jag får nya saker för mig varje dag känns det som. I går morse var jag NÖJD med min fejk skinnjacka från H&M för 399:- men så provar jag mammas vita skinnjacka från Jofama by Kenza och bara dööör av avundsjuka. Den sitter som ett smäck, fina detaljer och med en kvalitet som är oslagbar. Förstår ni att min MAMMA springer runt med en sån jacka...gaah! Jaja, ute på nätet hittade jag några, men dom är ju ganska slutsålda överallt. 2495:- kostar den och är värd varenda krona, jag lovar! Jag använder min "skinn"jacka ganska mycket och det är väl bara en tidsfråga innan den går sönder. Det är så värt att lägga till dom extra kronorna och få en riktig jacka som håller. Kom ihåg att det är ett plagg som aldrig går ur tiden. En skinnjacka med sitt slitage blir bara finare med åren.
 
En sån här svart skönhet ska jag nog önska mig i födelsedagspresent av min man ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback