Swedish House Mafia!

Trion ska splittras och gör sin sista spelning i november. Igår när biljetterna släpptes kändes det helt hopplöst att änns försöka få tag på 2 st. Eftersom det är i Stockholm dagen innan Adrians 1 års dag känns det inte heller helt rätt att inte vara hemma då eftersom det tyvärr får bli en övernattning däruppe. Men så kom beskedet att dom gör en extraspelning den 23 nov, alltså på fredagen. Det tyckte jag passade bättre och loggade in på Ticknets hemsida kl 08.58 imorse. Hamnade i kö och efter att sidan slocknade några ggr lyckades jag efter 45 min raffa åt mig 2 st biljetter. Betalade dom fort som satan och skrev ut en bekräftelse, yeeees STOCKHOLM & SWEDISH HOUSE MAFIA here we come!!!
 
Jag som så gärna ville gå på Summerburst förra året, men då var jag gravid och den kombon lockade inte. Detta året blev det bara inte av, men fick lyckligtvis följa konserten LIVE på svt istället. Men nu ÄNTLIGEN. Pricken över i:et är väl om Adrian LUX är "förband" ;-)
 
Ses snart snyggingar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback