Maxi Cosi FeroFix Total Black

Nu är våran älskling hemma! Det är såklart våran nya bil jag snackar om. Idag fick vi säga hej då till den gamla (inte alls ledsen) och HEJ till den nya vita läckerbiten. Eftersom det ösregnar här tänker jag inte springa ut med kameran, utan lägger upp något kort på den om några dagar istället.

Vi har precis varit ute på en första åktur och den känns som den ser ut...helt underbar. Nya feta fälgarna som vi köpte till sitter på och nu är det bara en toning som saknas innan den är komplett som vi vill ha den.
Eftersom Alissas stol som sagt rök igår tog vi premiärturen till Jollyroom och provade ut en ny. Jag var lite inne på en Britax (eftersom vi hade en av samma märke innan) men skulle också kunna tänka mig en Acta Graco.
Väl på plats fick vi reda på att AG stolen inte fanns som IsoFIX (vilket var ett krav), istället fastnade vi för en Maxi Cosi, liten och stilren med exakt det egenskaper vi sökte. Det fick bli en sådan och än sålänge är vi nöjda, det är nog lisfis också eftersom hon lyckades somna i den på vägen hem, hihi.


HÄR köpte vi den nya stolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback