Skottland

Jobbhelgen är över och nu är det måndag igen. Om några timmar sitter min älskade man på ett flyg till Skottland med Paul och jag blir ensam här hemma med två vildingar. Nu kommer jag verkligen få känna på livet som ensamstående och hur tufft det måste vara. Vi får väl se hur det kommer gå...

Vad vi ska hitta på dessa dagar utan gubben i huset får vi se, rensa shoppingkontot kanske, haha ;-) Nää, vi ska vara duktiga och hålla oss ifrån det där, försöka iaf. Det blir nog mest mys här hemma och kanske en och annan promenad om det fina vädret vill visa sig. På onsdag blir det ett besök hem till barnens farmor där även kusinerna kommer vara. Kan tänka mig att vi alla tre kommer längta ihjäl oss iaf. Det kommer bli tomt :-(


Den här resan har dom pratat om länge och nu är det äntligen dags. Detta är dessutom Jimmys dröm, att få besöka Skottland och högländerna.
Dessa två herrar kommer dricka mycket wiskey och ha hur kul som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback