Träningsvärk alabama today!

Idag gör det ONT, riktigt ont! Det värker i vaderna, låren, armarna, nacken...ja överallt. Hur ska jag orka fortsätta idag och dessutom cyklingen imorgon?! Mina ben kommer vara helt väck på lördag, glöm att jag kommer klara av att gå i högklackat.



Men jag ska inte klaga!
En vacker dag ska jag ha STORA muskler ;) och då får man allt utstå lite värk...

Nu ska jag göra mig en latte, sedan vaknar nog Alissa om en liten stund. Då beger vi oss ut mot Älvängen!
Ha en underbar dag!


Kommentarer
Caroline, LINA FRANKღ

Tack för din fina kommentar :-) NU finns min träning publicerad i bloggen! Sats är verkligen underbart bra och det är ju toppen med MINI-sats :)

2009-10-28   08:22:38    http://carolinefrank.blogg.se/
Martina

De bästa botemedlet mot träningsverk är vel att träna?? =) Duktig du är som trännar så ycket. kram

2009-10-28   08:38:48  
Jimmy

God morgon hjärtat! Känner lite i benen idag jag me:) ALDRIG mera bootcamp, Men du var grymt duktig som härda ut löööööve u babies kramar på er!

2009-10-28   08:55:31  
Emma, Oliwers mamma

go Jessica!!!

Du e ju bäst!!! träna på!!!

2009-10-29   00:01:18    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback