Jag ska börja BANTA!

Angående det jag skulle avslöja...

Från och med IDAG börjar jag banta på allvar. En kur på 10 dagar med endast pulver som föda. Första dagen är nu snart avslutad och än så länge går det bra. Visst, pulvershakes är väl inte det godaste, dom smakar verkligen skit, men vad gör man inte. Jag vägde mig imorse och ska uppdatera så ofta jag kan om hur mycket jag har tappat, låter det bra?

Jag har valt att testa Nutrilett Forest Fruit Shake, Creamy Chicken Soup och BrownieBars.



Här har vi min frukost imorse, och såhär ser en dag ut...
Kl 08-09 1st Shake + ett glas vatten
Kl 11-12 1st Shake + ett glas vatten
Kl 14-15 1st Varm creamy chicken soup + ett glas vatten
Kl 17-18 1st Browniebar + ett glas vatten
Kl 20-21 1st Shake + ett glas vatten

VIKTIGT är att dricka mycket vatten och känner man sug efter att tugga på något rekomenderas grönsaker. Kaffe och te går bra att dricka.
Man frestas var man än är, var man än går och det är fruktansvärt svårt att motstå. Men nu ska jag försöka klara detta och ni får lova att stötta mig när det är svårt! :)


Kommentarer
Zatu

Jag har kört d där och det funkar och är jobbigt men du fixar det galant gumman!!! Du kommer bli galen o vilja ge upp men 10 dagar går snabbt.. tänk bara på att man lätt går upp efteråt om man inte ändrar om sina kostvanor!! DU FIXAR DETTA!!



PUSS <3



p.s: Underbara bilder på Alissa högre upp.. söta onge :)

2010-05-24   20:09:06  
Martina

Mistänkte att de va detta du skulle göra. =) Kyklingsoppan är ju god, annars föredrar jag de färdigblandade dryckerna. Något dyrare men värt de extra pengarna. Sen e ju barsen mumms. Är avis på dig som får "banta" jag vill också de nu men får ju inte =(. Jag tror du kommer klara detta galant. Jo de finns en gröt också den e inte så god, så jag rev ett äpple i den då blev den okej och mättande. kram får ses snart

2010-05-24   21:34:02  
★Fam. Bus★

Håller tummarna för att de kommer gå bra :)

Jag klarade ca 4,5 vecka, sen fick jag nog o ville äta igen...



kram kram

2010-05-26   10:22:34    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback