11-11-11

Nu är klockan nyss slagen och det berömda datumet är här. Det är dessutom fullmåne plus att jag har gått 3 dagar över tiden. Det är menat att våran bebis ska komma idag, vad kan gå fel?! Haha, i wish! Den lille rackaren har det säkert hur gött som helst därinne och vill inte alls komma ut än. Men vi fortsätter att hoppas på att det snart sätter fart för nu är det riktigt jobbigt.

Och vet ni vad som gör det ÄNNU mer jobbigt? Jo, alla mejl som trillar in i inboxen "Ditt nyfödda barn" från Pampers t.ex. Jag förväntas ligga och gulla med min bebis vid det här laget, men icke. Nu är vi 4st som jag känner till ska ha barn i samma veva. Jag hade BF först, men kan garantera att min inte alls vill komma först. Att få se någon annan som har BF efter mig få barn före kommer ta lite på psyket. Så kommer jag ihåg att det var med Alissa iaf. Varför ska just JAG gå över tiden?!


Tjockisen rockar loss...


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

mmm jag blev förbannad på pampers jävla brev... morr!!!

Ja idag ska vi liksom föda.. håller med dig.

Hatar att gå över. VI som gjort det en gång borde slippa nu.

2011-11-11   16:13:21    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback