BF idag

Vecka 41 och BF (Beräknad förlossning) idag! Men någon bebis vill inte komma. Med tanke på att storasyster stannade kvar i ytterligare 15 dagar så blir jag inte förvånad om den här bebben är lika envis. Men hoppas såklart på att det startar snart, hellst igår ;)
Även om det känns som att mållinjen är nådd så är det nu den värsta tiden börjar, väntan! Men det positiva med att inte räkna ner längre utan att räkna plus är ju såklart att man inte kan plussa hur länge som helst.

Både i dag och igår har jag fått väldigt mycket hjälp av min mamma när det gäller Alissa och det uppskattas kan jag säga. Jag vet helt ärligt inte hur jag skulle klara mig igenom dagarna annars. TACK älskade mamma för hjälpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback