Ännu en helg

Ännu en helg har passerat och ingen bebbe är här. Även om vi inte har kommit till BF dagen än så känns väntan helt fruktansvärt lång just nu. Jag är så himla nyfiken på när, var och hur allt kommer ske. Kan absolut inte förstå att vi snart ligger och sniffar bebis, helt ofattbart! 

I två dagar har vi nu städat och grejjat här hemma, men allt JAG gör är inte direkt helhjärtat och det känns väl inte så kul. Längtar till energin är tillbaka och jag kan göra saker ordentligt. Jimmy är ett otroligt stöd just nu i allt hushållsarbete. Vissa saker vill JAG hellst göra i hemmet, men nu när jag inte riktigt kan så är jag så glad över att Jimmy gör det helt självmant. Som att t.ex stryka sängkläder. Jag har världens bästa sambo! ♥

Imorgon är det måndag och åter igen ska Alissa tas om hand av endast mig och det värsta på hela dagen är då jag ska hämta henne på dagis. Hon är otroligt viljestark och att följa med tråkiga mamma hem är ingen favorit. Och det förstår jag, klart hon vill leka och ha skoj med sina kompisar istället. Usch, jag har liksom svårt för att ta hand om min egna dotter just nu och det skrämmer mig. Om hon ändå kunde förstå att mamma snart är "normal" och orkar leka som vanligt igen.


Mammas älskling för några veckor sedan! ♥


Kommentarer
Charlotts

Vilken tuffing! =)

2011-11-06   23:01:49    http://Www.primadonnas.se
Anonym

Wow va fin alissa är :)



Ja vi är tråkiga nu men sen då jäklar:)



2011-11-07   01:59:11  
✫Familjen Bus✫

Haha fasen vad fräck hon ser ut :)



Säger till bebis i magen att komma ut snart... De kanske inte blir varmare än vad det är, men familjen och alla andra är nyfikna på vem de är :)



Maja hälsar tack så mkt! :)

kram kram

2011-11-08   16:17:19    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback