Vi hör av oss

Ni är många som har hört av sig ang mitt förra inlägg, både här bland kommentarerna, via sms och facebook. Och det uppskattas verkligen. Ibland kan man känna sig så himla ensam om vissa saker, som att jag var den enda i hela världen som känner så. Men det känns bra när man får ta del av liknande erfarenheter. Tack för att ni bryr er och berättar! ♥

Men sedan kan man oxå bry sig liiite för mycket. Jag har inga känningar och ligger på +6 dagar. Får flera ggr om dagen frågan "hur går det?" Och det är ganska jobbigt när man sitter helt sprickfärdig, har gått över tiden och känner sig mer eller mindre handikappad i vardagen. Som jag sagt tidigare är förlossningen det enda jag tänker på och att då bli påmind flera ggr om dagen gör inte saken bättre. Jag lovar att vi hör av oss när det händer något! Förstår att det är av välmening och nyfikenhet, jag är likadan, haha.

Annars så fortsätter mina dagar att se mer eller mindre meningslösa ut. Jag sover, vilar och sover lite till. Det finns inte mycket ork i den här kroppen just nu. Jag får mycket hjälp med Alissa och det är GULD värt! Nu hoppas jag att bebis känner sig redo för att möta oss den här veckan så att jag slipper sista BM besöket på fredag. Komsi komsi... :)

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

fasen va glad jag blir av ditt inlägg....

vi känner precis samma och det visste vi ju.



jag avskyr frågor som Hur går det? men har den inte ploppat ut än... morrr

2011-11-14   23:26:15    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback